Viliam BAJZÍK

Diplomová práce

Projekt zvyšování konkurenční schopnosti firmy S.M.S. využitím nástrojů CRM

Project of incresae of S.M.S. company competitive ability by using CRM elements
Anotace:
Vplyvem dynamických, globálních a technologických změn si vyhrocující se konkurenční prostředí vyžaduje ne jenom kvalitu výrobků a služeb, ale zároveň nutí firmy vytvářet a udržet loajalitu zákazníků. Odpovědi zůstává koncept řízení vztahu se zákazníky (CRM). Tento koncept reprezentuje strategii, která představuje množinu procesů a prvků, které vyhledávají a shromažďují relevantní informace o zákaznících …více
Abstract:
In face of current dynamic global and technological changes escalating competitive climate requires not only quality products and services but simultaneously force enterprises to create and assure a customer loyalty. Answer is the concept Customer Relationship Management (CRM). The concept represents strategy characterized by set of processes and elements which search for and collect relevant information …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Identifikátor: 3762

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BAJZÍK, Viliam. Projekt zvyšování konkurenční schopnosti firmy S.M.S. využitím nástrojů CRM. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.