Nový výrobek a jeho uvedení na trh – Bc. Martina POUROVÁ
Bc. Martina POUROVÁ
Bakalářská práce
Nový výrobek a jeho uvedení na trh
The new product and its implementation on the market
Anotace:
Summary Cílem mé práce je zhodnotit postup podniku při výběru nového produktu vycházejícího z potřeb trhu a zvolené strategie zavádění tohoto produktu na trh ve vybraném podniku. Na základě zjištěných skutečností podat návrh na případné zlepšení stávající situace. Tímto vybraným podnikem je společnost GRENA, a.s. se sídlem ve Veselí nad Lužnicí. GRENA, a.s. se zabývá výrobou: a) plošně frézovaných …víceAbstract:
9. SUMMARY The view of my work is evaluate company process by the choice of the new product which goes out from the market needs and from the selected strategy of the implementation this product on the market in the choosen company. The next aim is on the basis of the recognized facts to file a proposal for appropriate inovation current situation. This choosen company is the firm GRENA, inc. based …víceKlíčová slova
marketing trh produkt cena distribuce propagace strategie společnost spotřebitel zákazník
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2008
Zveřejnit od: 18. 4. 2008
Identifikátor:
9100
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Marie Bunešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POUROVÁ, Martina. Nový výrobek a jeho uvedení na trh. Č. Bud., 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 18. 04. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2008 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Účetnictví a finanční řízení podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové metody hudebního průmyslu v éře digitální distribuce
Jakub Víšek -
Spolehlivost a kvalita dodávek elektrické energie v ČEZ Distribuce, a.s.
Jana Srnová -
Regulace v oblasti distribuce a financování léčiv v českém zdravotnictví
Michaela Průšová -
Porovnání strategií marketingu a propagace hotelových restaurací ve vybraných destinacích
Natálie Kosíková -
Marketing a propagace Švandova divadla
Šárka Tichá -
Marketing a propagace úpolových sportu v ČR
Tomáš Buchta -
Analýza marketingu a propagace vybrané sportovní akce
Jan Žák -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský
Název
Vložil
Vloženo
Práva