Vlivy působící v marketingovém prostředí na vybranou firmu – Marek HRUBEŠ
Marek HRUBEŠ
Bakalářská práce
Vlivy působící v marketingovém prostředí na vybranou firmu
Influences in the marketing environment for the selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového prostředí vybrané firmy. V praktické části je nejprve autorem provedena analýza marketingového prostředí na základě odborné literatury. Analýza je realizována prostřednictvím vybraných finančních ukazatelů, Porterova modelu pěti konkurenčních sil v odvětví a PEST analýzy. V další části práce je provedeno porovnání analytických postupů, kterých …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the analysis of the marketing environment of the selected company. In the practical part, the author analyses the marketing environment on the basis of the professional literature. The analysis is carried out by the selected financial indicators, the Porter´s Five Forces model and PEST analysis. In the next part of the thesis, the analytical methods applied by the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRUBEŠ, Marek. Vlivy působící v marketingovém prostředí na vybranou firmu. Č. Budějovice, 2021. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Analýza mezoprostředí a makroprostředí v sektoru služeb
Filip Madlé -
Založení ordinace praktického lékaře v Holešově
Zuzana Tesárková -
Firma v konkurenčním prostředí
Karolína Lhotská -
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup
Název
Vložil
Vloženo
Práva