Ing. Vladislava Kerlesová, Ph.D.

Disertační práce

Strategie marketingové komunikace malých a středních podniků Pardubického kraje v oblasti cestovního ruchu

Marketing Communication Strategy of Small and Medium Enterprises in Tourism in the Pardubice Region
Anotace:
Předložená disertační práce řeší vybranou problematiku managementu malých a středních podniků, které působí v oblasti cestovního ruchu v Pardubickém kraji. Autorka se zabývá otázkou, zda prokazatelně nízká úroveň spotřeby služeb tohoto odvětví ekonomiky souvisí s marketingovou komunikací podniků, které v něm působí. Současně navrhuje strategii vedoucí ke zlepšení, ne jenom na úrovni podnikové. Disertační …více
Abstract:
The present dissertation solves the selected management issues of small and medium enterprises working in tourism in the Pardubice Region. The author deals with the question whether the demonstrably low level of service consumption of this sector economy is connected with the marketing communication of the enterprises operating in this field. At the same time, she suggests a strategy leading to the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2012

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kerlesová, Vladislava. Strategie marketingové komunikace malých a středních podniků Pardubického kraje v oblasti cestovního ruchu. Pardubice, 2012. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní