Strategie marketingové komunikace malých a středních podniků Pardubického kraje v oblasti cestovního ruchu – Ing. Vladislava Kerlesová, Ph.D.
Ing. Vladislava Kerlesová, Ph.D.
Disertační práce
Strategie marketingové komunikace malých a středních podniků Pardubického kraje v oblasti cestovního ruchu
Marketing Communication Strategy of Small and Medium Enterprises in Tourism in the Pardubice Region
Anotace:
Předložená disertační práce řeší vybranou problematiku managementu malých a středních podniků, které působí v oblasti cestovního ruchu v Pardubickém kraji. Autorka se zabývá otázkou, zda prokazatelně nízká úroveň spotřeby služeb tohoto odvětví ekonomiky souvisí s marketingovou komunikací podniků, které v něm působí. Současně navrhuje strategii vedoucí ke zlepšení, ne jenom na úrovni podnikové. Disertační …víceAbstract:
The present dissertation solves the selected management issues of small and medium enterprises working in tourism in the Pardubice Region. The author deals with the question whether the demonstrably low level of service consumption of this sector economy is connected with the marketing communication of the enterprises operating in this field. At the same time, she suggests a strategy leading to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2012
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KERLESOVÁ, Vladislava. \textit{Strategie marketingové komunikace malých a středních podniků Pardubického kraje v oblasti cestovního ruchu}. Online. Disertační práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/132ep5/.
Jak správně citovat práci
Kerlesová, Vladislava. Strategie marketingové komunikace malých a středních podniků Pardubického kraje v oblasti cestovního ruchu. Pardubice, 2012. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková