Projekt zvýšení konkurencescopnosti lyžařské školy SHERPA Ski School – Mgr. Zuzana SIROTKOVÁ
Mgr. Zuzana SIROTKOVÁ
Diplomová práce
Projekt zvýšení konkurencescopnosti lyžařské školy SHERPA Ski School
Project of competitive ability enhancement of SHERPA Ski School
Anotace:
Cílem diplomové práce {\clqq}Projekt zvýšení konkurenceschopnosti lyžařské školy SHERPA Ski School`` je formulování projektu pro lyžařskou školu na základě provedené analýzy konkurenčního prostředí. Teoretická část shrnuje základní pojmy a teoretická východiska z oblasti konkurence, konkurenceschopnosti, strategického marketingu a popisuje specifika služeb cestovního ruchu. Praktická část je zaměřena …víceAbstract:
The goal of the Master thesis ``Project of competitive ability enhancement of SHERPA Ski School{\crqq} is to form a project for ski school on the base of competitive environment analysis. The theoretic part summarizes basic terms and theoretic resources from the area of competition, competitive ability, strategic marketing and describes specifics of services in tourism. The practical part is concentrated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
6136
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SIROTKOVÁ, Zuzana. Projekt zvýšení konkurencescopnosti lyžařské školy SHERPA Ski School. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 29. 04. 2027
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová