The role of social media in on-line marketing – Adéla Vlasáková
Adéla Vlasáková
Bakalářská práce
The role of social media in on-line marketing
The role of social media in on-line marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se snaží posoudit roli sociálních médií v moderním on-line marketingu a vyhodnotit různé marketingové techniky a jejich úspěch v marketingové strategii na sociálních médiích. Práce nejprve vymezuje základní pojmy, které jsou těsně spjaty s tématem. Definuje například marketing, on-line marketing, reklamu či komunikaci. Dále představuje některé z nejvýznamnějších sociálních médií …víceAbstract:
This thesis tries to assess the role of social media in modern on-line marketing and evaluate different marketing techniques and its success in the social media marketing strategy. Firstly, it describes the basic term, which are in a close relation to the topic. It defines terms such as marketing, on-line marketing, advertising and communication. It presents the main social media, their basic description …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh inovace marketingové strategie KB, cílené na segment studentů.
Adam MACH -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing Strategy for Large Enterprise
Riyas Kuniyil -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketing Strategy For K.P.L
Joyal George
Název
Vložil
Vloženo
Práva