Lukáš Faksa
Bakalářská práce
Interní komunikace ve firmě
Internal Communication in a Company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou interní komunikace ve firmě XY. Cílem práce je analyzovat stávající systém interní komunikace ve firmě a na základě zjištěných poznatků navrhnout jeho zlepšení. Teoretická část práce definuje základní pojmy v oblasti public relations, interní komunikace a marketingového výzkumu. Praktická část práce v úvodu charakterizuje firmu XY a její firemní kulturu. Dále …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the issue of an internal communication in company XY. The aim of the thesis is to analyse the existing system of internal communication in the company and to propose its improvement on the basis of the findings. The theoretical part of the thesis defines basic concepts in the field of public relations, internal communication, and marketing research. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Faksa, Lukáš. Interní komunikace ve firmě. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum včetně projektové studie
Ekaterina Terekhova -
Marketingový výzkum zaměřený na maloobchodní značku
Petr Stránský -
Efektivita nástrojů interní komunikace
Tereza Valvodová -
Interní komunikace firmy MOL Česká republika s.r.o.
David Novák -
Interní marketing vybrané firmy zaměřený na pracovní motivaci zaměstnanců
Lenka Morawiecová -
Nástroje interní komunikace ve firmě
Veronika Procházková -
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Petr Chalupa