Analýza odměratelů a spokojenost odběratelů firmy Medical – Ivana KOZLOVSKÁ
Ivana KOZLOVSKÁ
Bakalářská práce
Analýza odměratelů a spokojenost odběratelů firmy Medical
Analysis of customer satisfaction and customer firms Medical
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje odběratele ve firmě Medical, analyzuje také jejich spokojenost s výrobky. V teoretické části je popis důležitých marketingových oblastí, které bylo nezbytné nastudovat pro napsání této bakalářské práce. Jde především o podnikatelské koncepce, marketingový mix a marketingový výzkum. V praktické části je poté uvedena historie firmy a výrobky, které firma nabízí svým odběratelům …víceAbstract:
The thesis analyzes the customer's company in the Medical, also analyzes their satisfaction with the products. The theoretical part is a description of important areas of marketing, which was necessary to study the writing of this thesis. This is mainly a business concept, marketing mix and marketing research. The practical part is then given its history and products, the company offers its customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2010
Identifikátor:
17951
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOZLOVSKÁ, Ivana. Analýza odměratelů a spokojenost odběratelů firmy Medical. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 12. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko