Rozvoj klíčových kompetencí žáků II. stupně základní školy prostřednictvím ICT – Marcela GÁBOROVÁ
Marcela GÁBOROVÁ
Bakalářská práce
Rozvoj klíčových kompetencí žáků II. stupně základní školy prostřednictvím ICT
Development of key competencies of pupils II. grade elementary school through ICT
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá rozvojem klíčových kompetencí u žáků II. stupně základní školy. Zabývá se rozvojem klíčových kompetencí pomocí informačních a komunikačních technologií, především sociálních sítí. Autorka práce se zabývá použitím technologií ve výuce a vlivem těchto technologií na žáky II. stupně ZŠ. Autorka práce se zaměřuje také na sociální sítě a jejich vliv na žáky. V práci jsou …víceAbstract:
This bachelor theses is dealing with the develoment of key competencies of pupils II. grade elementary school. It include development of key competencies by ICT and especially by social networks. Autor of the work deals with using technologies in education and influence of these technologies on pupils of II. grade elementary school. The autork also focus on social networks and their influence on pupils …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Milan Chmura, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GÁBOROVÁ, Marcela. Rozvoj klíčových kompetencí žáků II. stupně základní školy prostřednictvím ICT. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační a komunikační technologie se zaměřením na vzdělávání - Občanská výchova se zaměřením na vzdělávání (negarantovaný rozvrh)
Práce na příbuzné téma
-
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Přehled možností modelování útoků na současné a budoucí informační a komunikační prostředky (ICT)
Jaroslav Dvořák -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík -
Vztah mezi podporou a údržbou produktů informačních a komunikačních technologií a jejich inovací
Lucia Sittová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Využití informačních a komunikačních technologií a jejich dopad na komunikaci a proces učení
Diana Kozlova -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Senioři a využívání informačních a komunikačních technologií
Novosadová Novosadová