Bc. Ivana ŠEVČÍKOVÁ

Diplomová práce

Projekt rozšíření zákaznických segmentů pro balónové vyhlídkové lety firmy ZEPELIN CZ, s.r.o. na území Moravy

Project of market segments enlargement for hot air balloons flights in ZEPELIN CZ, Ltd. in Moravia
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou rozšíření zákaznických segmentů firmy ZEPELIN CZ, s.r.o., která provozuje vyhlídkové lety horkovzdušným balónem. V první části jsou zpracovány teoretické podklady vztahující se k segmentaci a k balónovému létání, další část analyzuje vnitřní a vnější prostředí firmy, současný stav segmentace zákazníků firmy, její marketingové komunikace a v neposlední řadě obsahuje …více
Abstract:
The master thesis deals with problems of market segments enlargement for hot air balloons flights in ZEPELIN CZ, Ltd. In the first part, there are compiled theoretical data concerning market segmentation and hot air balloons flying. In the second part, there are analyses of the company and its surrounding, of the present market segmentation in the company and of marketing communication. There is also …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Zveřejnit od: 2. 5. 2012
Identifikátor: 5992

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠEVČÍKOVÁ, Ivana. Projekt rozšíření zákaznických segmentů pro balónové vyhlídkové lety firmy ZEPELIN CZ, s.r.o. na území Moravy. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.