Projekt rozšíření zákaznických segmentů pro balónové vyhlídkové lety firmy ZEPELIN CZ, s.r.o. na území Moravy – Bc. Ivana ŠEVČÍKOVÁ
Bc. Ivana ŠEVČÍKOVÁ
Diplomová práce
Projekt rozšíření zákaznických segmentů pro balónové vyhlídkové lety firmy ZEPELIN CZ, s.r.o. na území Moravy
Project of market segments enlargement for hot air balloons flights in ZEPELIN CZ, Ltd. in Moravia
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou rozšíření zákaznických segmentů firmy ZEPELIN CZ, s.r.o., která provozuje vyhlídkové lety horkovzdušným balónem. V první části jsou zpracovány teoretické podklady vztahující se k segmentaci a k balónovému létání, další část analyzuje vnitřní a vnější prostředí firmy, současný stav segmentace zákazníků firmy, její marketingové komunikace a v neposlední řadě obsahuje …víceAbstract:
The master thesis deals with problems of market segments enlargement for hot air balloons flights in ZEPELIN CZ, Ltd. In the first part, there are compiled theoretical data concerning market segmentation and hot air balloons flying. In the second part, there are analyses of the company and its surrounding, of the present market segmentation in the company and of marketing communication. There is also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Zveřejnit od: 2. 5. 2012
Identifikátor:
5992
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠEVČÍKOVÁ, Ivana. \textit{Projekt rozšíření zákaznických segmentů pro balónové vyhlídkové lety firmy ZEPELIN CZ, s.r.o. na území Moravy}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/15jq1s/.
Jak správně citovat práci
ŠEVČÍKOVÁ, Ivana. Projekt rozšíření zákaznických segmentů pro balónové vyhlídkové lety firmy ZEPELIN CZ, s.r.o. na území Moravy. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Optimalizace marketingové komunikace na základě segmentace trhu vybrané firmy
Jakub Khun -
Segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti
Martin Holata -
Analýza marketingové komunikace na bankovním trhu a segmentace spotřebitelů v ČR
Michal Jedlička -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Milan Klugar -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Tomáš Hajíček -
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Stanislav Chvapil