Návrh efektivních marketingových aktivit pro skupinové cvičení Alpinning ve fitness centru Zlín – Bc. Lucie Mrázková
Bc. Lucie Mrázková
Diplomová práce
Návrh efektivních marketingových aktivit pro skupinové cvičení Alpinning ve fitness centru Zlín
Implementation of effective marketing Tools for the Alpinning group Exercise in the fitness center Zlin
Anotace:
Téma diplomové práce se zaměřuje na propojení dvou zajímavých oblastí. Jedná se o marketing a fitness centra. Cílem je navrhnout marketingová opatření pro skupinové cvičení Alpinning ve vybraném zlínském fitness centru, která by vedla k celkovému zvýšení návštěvnosti a spokojenosti. Teoretická část poskytuje nezbytnou základnu a vymezení pojmů, což je zásadní pro uchopení tématu. V praktické části …víceAbstract:
The topic of diploma thesis deals with two interesting areas, marketing and fitness centres. The goal is to invent a particular marketing plan for Alpinning group exercise in the fitness center in Zlin. This should leads to the higher amout of clients and to improve their satisfaction with the service as well. The theoretical part provides really important base and some expressions for the whole topic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Zveřejnit od: 16. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MRÁZKOVÁ, Lucie. \textit{Návrh efektivních marketingových aktivit pro skupinové cvičení Alpinning ve fitness centru Zlín}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/15mgud/.
Jak správně citovat práci
Mrázková, Lucie. Návrh efektivních marketingových aktivit pro skupinové cvičení Alpinning ve fitness centru Zlín. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing sportovního zařízení
Jakub Kraus -
Marketing sportovního zařízení
Lukáš Wencl -
Marketing v rekreačním a sportovním zařízení
Lucie Řeháková -
Marketing ve vybraném sportovním zařízení
Markéta BUBNOVÁ -
Marketing vybraného sportovního zařízení
Adam Maštalíř -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Konkurenční analýza vybrané firmy poskytující zdravotní a sociální služby
Martina Šepsová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová