Bc. Petr Chvátal

Diplomová práce

Dvojkolí železničních nákladních vozů

Wheelsets of goods wagons
Anotace:
Tato diplomová práce představuje ucelený náhled do problematiky brzdění železničních nákladních vozů, a to zejména z pohledu opotřebení a poruch železničních dvojkolí. Nosnou myšlenkou dané práce je shromáždit dostupné podklady a závěry o dosavadních zkušenostech s provozem vozů vystrojených všemi běžnými typy adhezních brzd. Na základě analýzy jsou vyhodnoceny dopady na opotřebení a poruchy především …více
Abstract:
This diploma thesis presents a comprehensive sight into the topic of freight wagons braking, especially from the questions of wear and failures of wheelsets. The main objective of this thesis is to collect available data and conclusions about past operational experience of freight carriages equipped by all types of frictional brakes. On the basis of the analysis there are evaluated effects on wear …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Martin Pexa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Technická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 15q10e 15q10e/2
1. 4. 2019
Složky
Soubory
Mach, J.
1. 4. 2019
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.