Marketing na sociálních sítích – Bc. Viktória Včelková
Bc. Viktória Včelková
Diplomová práce
Marketing na sociálních sítích
Marketing on social media
Anotace:
Tato diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První část tvoří teoretická východiska jako jsou marketing, marketingové kampaně, marketingové strategie a sociální sítě. Popisují co je to marketing, co tvoří marketingový mix, online marketing a digitální marketing. V jednotlivých kapitolách je popsané jak udělat marketingovou kampaň a jak ji vyhodnotit. Část teoretická východiska byla čerpána hlavně …víceAbstract:
Following diploma thesis is divided into two parts. The first part consists of theoretical background in marketing, marketing campaigns, marketing strategies and social media. It describes what is marketing, what are the bases of marketing mix, online marketing and digital marketing. Within the chapters, it is demonstrated how to build a marketing campaign and how to evaluate it. The theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Projektové řízení
Práce na příbuzné téma
-
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Digital Marketing for Chosen Vietnamese E-commerce Company
Thanh Thi Kim Dao
Název
Vložil
Vloženo
Práva