Projekt marketingové komunikace firmy Camaieu Česká, s.r.o. se zaměřením na český trh – Bc. Jana Horňáková
Bc. Jana Horňáková
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace firmy Camaieu Česká, s.r.o. se zaměřením na český trh
Marketing Communication Project of the Camaieu Company s.r.o. focusing on the Czech Market
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vypracování návrhu projektu pro zlepšení stávající marke-tingové komunikace firmy Camaieu Česká, s.r.o. se zaměřením na český trh. Zvolený pro-blém byl řešen nejdříve pomocí zhodnocení okolí společnosti a současné úrovně marketin-gových nástrojů. Na základě toho byly určeny cíle projektu, rozpočet a cílové skupiny. Pri-márním cílem projektu bylo zvýšení prodeje sortimentu …víceAbstract:
This thesis is focused on devising a project for the improvement of existing marketing communications of the Camaieu company, s.r.o. with the specialization on Czech market. First of all the selected problem was solved by using an evaluation of the company's environment and current levels of its marketing tools. Project's goals, budget and targeted groups were determined on that basis. The primary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORŇÁKOVÁ, Jana. \textit{Projekt marketingové komunikace firmy Camaieu Česká, s.r.o. se zaměřením na český trh}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/15z3jy/.
Jak správně citovat práci
Horňáková, Jana. Projekt marketingové komunikace firmy Camaieu Česká, s.r.o. se zaměřením na český trh. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Projekt marketingové komunikace rozhlasové stanice
Veronika Rapošová -
Marketingová komunikace prostřednictvím Twitteru – projekt
Duy Hoang -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Projekt marketingové komunikace značky Balakryl
Tomáš Krejčí -
Projekt marketingové komunikace značky Balakryl
Tomáš Krejčí -
Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Michal Helešic