Návrh grafického řešení ediční řady sci-fi literatury – Thomas PENSOLD
Thomas PENSOLD
Bakalářská práce
Návrh grafického řešení ediční řady sci-fi literatury
A graphic solution for a series of books of science fiction literature
Anotace:
V rámci své bakalářské práce jsem vytvářel knižní řadu na téma science fiction. V průběhu práce jsem se hlouběji zabýval tématem science fiction a subgenre steampunk, které jsou také základní esencí mé práce. Jelikož pozadí příběhu o Alter bylo vyvinuto mým přítelem a mnou ve vzájemné spolupráci, zaobírám se nejprve základními fakty, která jsme nasbírali a propracovali jako např. rozpracování příběhu …víceAbstract:
?The aim of my work was to create a visulal solution for a series of books of Science-Fiction literature. I choose to take a story, which was create by me and a friend of mine. The story is named Alter. Alter is a Role Playing Game. Alter is about the our world in an fictional, much darker and archerontic setting. As part of my final thesis i created five books, including covers, the title, the layout …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2011
- Vedoucí: Jan Pelc
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PENSOLD, Thomas. Návrh grafického řešení ediční řady sci-fi literatury. Plzeň, 2011. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Ústav umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 28. 04. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Ústav umění a designuVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Ústav umění a designuBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Ilustrace a grafika - Grafický design
Práce na příbuzné téma
-
Komparace technologií v našem světě a ve světě dystopického science-fiction: Stroj se zastaví vs. Sní androidi o elektrických ovečkách? vs. Ready Player One: Hra začíná
Filip TURNA -
Alan Ayckbourn and the Elements of Science-Fiction on Stage
Anna BANGOURA -
Návrh libreta pro tematickou digitální kolekci: Hra Karla Čapka R.U.R.
Kateřina Procházková -
Logo v marketingové komunikaci elektronického průmyslu
Valeriya Andreeva -
Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu
Jan Kvapil -
Logo a slogan v komunikaci realitních společností
Věra Urbanová -
Značka a pět rozměrů osobnosti: Logo produktu jako důmyslný nástroj sebevyjádření či masivní štít před okolním světem?
Nikola Ježková -
Logo a vizuální identita pro školní zařízení
Pavla Veverková