Spokojenost návštěvníků restauračních zařízení na Uherskobrodsku – Tereza Manová
Tereza Manová
Bakalářská práce
Spokojenost návštěvníků restauračních zařízení na Uherskobrodsku
Customer satisfaction with restaurants in region of Uherský Brod
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je identifikovat slabé stránky restauračních zařízení na Uherskobrodsku. V první části je obsažen teoretický přehled, předkládající informace o stravovacích službách, chování zákazníka a o popisu marketingového výzkumu. Dále zde najdeme metodiku popisující jednotlivé statistické metody. V praktické části jsou analyzována data z dotazníkového výzkumu. Na základě výsledků …víceAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to identify weaknesses of restaurant facilities in region of Uherský Brod. The first part contains a theoretical overview about catering services, customer behaviour and a description of marketing research. There is also a methodology describing statistics methods. In the practical part data from questionnaire are analysed. Based on the results there is a discussion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Veronika Blašková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami vázaného pojišťovacího zprostředkovatele
Lucie Grulichová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Michaela Fruhwirtová -
Analýza faktorů zaměstnanecké spokojenosti v konkrétní společnosti
Pavlína Deverová -
Analýza marketingového mixu společnosti Restaurant Safari pivovar
Nikol Novotná -
Budování brandu v gastronomii: FitFoodie Restaurant
Tereza Vojáčková -
Corporate identity of Prezzo Restaurant Chain
Lenka ŠUSTROVÁ -
Marketingový výzkum restaurace
Lan Dinhová -
Marketingový mix ve zvoleném restauračním zařízení
Tereza Splítková