Budování značky pro generaci Millennials – Bc. Jakub Macháček
Bc. Jakub Macháček
Diplomová práce
Budování značky pro generaci Millennials
Viral Video as a Tool for Brand Awareness
Anotace:
Diplomová práce se bude zabývat analýzou generace Millennials, a jejími specifickými vlastnostmi, důležitými pro budování brandu společnosti Samsung. Pomocí teoretických znalostí, čerpaných především z odborné literatury (tištěné i online) vydefinujeme zá-kladní metodologii práce. V praktické části se budeme věnovat výzkumu dané problema-tiky, jehož závěry by měly vést ke zodpovězení základních výzkumných …víceAbstract:
This master's thesis will employ itself with Millennials generations analysis and its spe-cific characteristics, which are important for brand building of Samsung company. With theoretical knowledge, got mostly from specialized publications (print and online) we will define basic methodology of thesis. In practical part we will engage into research, which should cover previously mentioned issues, and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Macháček, Jakub. Budování značky pro generaci Millennials. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vytvoření komunikační strategie na nastupující generace pro sítě čerpacích stanic
Martin Dostál -
Návrh komunikační strategie pro generace Y a Z na trhu práce
Soňa Kapusňáková -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová -
Návrh komunikační strategie značky cílící na generaci Z
Tereza Poštulková -
Komunikační strategie České spořitelny směrem ke generaci Z
Thanh Hien Trang Huynh -
Online komunikační strategie podniku v odvětví cestovního ruchu
Vít Mašek -
Komunikační strategie VŠB - Technické univerzity Ostrava se zaměřením na generaci Z
Lukáš Janečka -
Marketingové a komunikační strategie muzeí v komunikaci s mladým publikem: srovnávací studie mezi Albertinou a Národní galerií v Praze
Lenka Szeteiová