Jazyk v textech internetových obchodů – Nikola FENCLOVÁ
Nikola FENCLOVÁ
Diplomová práce
Jazyk v textech internetových obchodů
Language in texts of online shops
Anotace:
V diplomové práci s názvem Jazyk v textech internetových obchodů jsme se zabývali textovými typy a jazykovými prostředky, které se uplatňují v procesu komunikace s potencionálním zákazníkem. Teoretická část diplomové práce je věnována termínu eshop, jeho vzniku, klasifikaci a výhodám i nevýhodám v online nakupování. Praktická část je zaměřena na analýzu názvů vybraných eshopů, nabídku produktů a na …víceAbstract:
Annotation: In this thesis entitled The language in the texts online stores, we examined the types of textual and linguistic resources that are used in the process of communicating with a potential customer. The theoretical part is devoted deadline shop, its formation, classification and the advantages and disadvantages of online shopping. The practical part is focused on the analysis of the names …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Ludmila Zimová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FENCLOVÁ, Nikola. Jazyk v textech internetových obchodů. Ústí nad Labem, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Uč. ČJ a lit. pro 2. st. ZŠ a SŠ navazující
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy v marketingové komunikaci a jejich aplikace na internetový obchod
Václav Kroutil -
Internetový obchod a propagační materiály pro občanské sdružení V růžovém sadu
Michal Weigel -
Online marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
David Böhm -
Projekt zavedení CRM systému pro internetový obchod Scoutdoor.cz
Marcela DŮBRAVOVÁ -
Menu engeneering a jeho využití v gastronomii
Marek Liška -
Využití gastronomických trendů v restauračním menu
Jiřina Macková -
Využitie nových gastronomických trendov v reštauračnom menu
Klára Lukůvková -
Marketingová komunikace Gastro - Menu Express, a. s.
Filip Waschek