Návrh propagace nového gynekologického křesla "Gracie" firmy BorCad cz, s. r. o. – Monika VLÁČILOVÁ
Monika VLÁČILOVÁ
Bakalářská práce
Návrh propagace nového gynekologického křesla "Gracie" firmy BorCad cz, s. r. o.
Proposal promote a new gynecological chair "Gracie" companies BORCAD cz, s. r. o.
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je na základě informací a poznatků, zjištěné čerpáním z odborné literatury, navrhnout nejvhodnější formy propagace nového gynekologického křesla {\clqq}Gracie`` firmy BorCad cz, s. r. o. Práce je rozdělena na část teoretickou a analytickou. Teoretická část obsahuje relevantní podklady z oblasti propagace, marketingového komu-nikačního mixu a komunikačního plánu. S důrazem …víceAbstract:
The main aim of bachelor thesis is based on information and knowledge, identified by drawing from the literature suggest the most appropriate forms of promotion of new gyne-cological chair "Gracie" firms BorCad cz Ltd. company. Work is divided into theoretical and analytical-cal. The theoretical part contains relevant documentation from the promotion, marketing com-munication mix and communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Zveřejnit od: 11. 12. 2009
Identifikátor:
13527
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VLÁČILOVÁ, Monika. \textit{Návrh propagace nového gynekologického křesla ''Gracie'' firmy BorCad cz, s. r. o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/186fte/.
Jak správně citovat práci
VLÁČILOVÁ, Monika. Návrh propagace nového gynekologického křesla "Gracie" firmy BorCad cz, s. r. o.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova