Ondřej Kastner
Bakalářská práce
Marketingový mix společnosti DHL
Marketing Mix of DHL
Anotace:
Cílem bakalářské práce na téma ?Marketingový mix společnosti DHL? je provést analýzu a deskripci současného stavu marketingového mixu ve společnosti DHL Express (Czech Republic) s.r.o. Dílčím cílem práce je navrhnout nápravná opatření v rámci marketingového mixu. Práce je rozdělena na dvě hlavní části (teoretickou a praktickou). První teoretická část se zaměřuje na obecnou terminologii marketingu, …víceAbstract:
The aim of bachelor thesis ?Marketing Mix of DHL? is to do analysis and description of the current status of marketing mix in DHL Express (Czech Republic) s.r.o. The partial target of thesis is to propose corrective measures within in the marketing mix. The thesis is divided into two main parts (theoretical and practical). The first theoretical part is focused on general terminology of marketing, marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2013
Zveřejnit od: 29. 3. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ, MBA
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kastner, Ondřej. Marketingový mix společnosti DHL. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.3.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 3. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová -
Nové formy distribuce produktů
Miroslav L'udma -
Marketingový mix na trhu kosmetických produktů
Zuzana Dvořáková -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová
Název
Vložil
Vloženo
Práva