Marketingový plán vybrané organizace – Bc. Zdeněk ELIÁŠ
Bc. Zdeněk ELIÁŠ
Diplomová práce
Marketingový plán vybrané organizace
Marketing plan of selected organization
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového plánu Mezinárodního Filmového Festivalu Road Movie. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teorii jsou uvedeny odborné pojmy z oblasti marketingu a marketingového plánování. Praktická část práce představuje vybranou organizaci IRMF, z.s. a dále je provedena situační analýza s důrazem na využívání současných marketingových nástrojů. Na …víceAbstract:
The thesis deals with the proposal of a marketing plan of the International Film Festival Road Movie. The thesis is divided into its theoretical and practical part. In the theory, there are given professional terms in the field of marketing and marketing planning. The practical part of the thesis presents the selected organization IRMF, r.g., and further there is carried out a situational analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Petra Taušl Procházková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ELIÁŠ, Zdeněk. Marketingový plán vybrané organizace. Plzeň, 2019. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán artového kina Edison Filmhub
Marie Budinská