Bc. Ivana Šiftová
Diplomová práce
Marketingová strategie podniku
Marketing Strategy of a Company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá otázkou marketingu a komunikace ve společnosti Klaus Timber a.s., Kladrubce a možností jejího vylepšení a zefektivnění. Hlavním cílem této diplomové práce je deskripce současné situace vybrané společnosti, podložená analýzou marketingové strategie s navržením nových souvislostí podstatných pro tvorbu nové marketingové strategie nebo její úpravu. Dílčím cílem je pomocí …víceAbstract:
This diploma thesis deals with question of marketing and communication in the Klaus Timber Kladrubce joint stock company and possibilities of its improvement and increasing efficiency.The main object of this thesis is a description of present situation of this company based on marketing strategy analysis with suggestion of new connections essential for production of a new marketing strategy or its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Arnošt Traxler, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova
Název
Vložil
Vloženo
Práva