Prezentace a propagace sportovního areálu Laguna – Mgr. Vendula BŘEZINOVÁ
Mgr. Vendula BŘEZINOVÁ
Bakalářská práce
Prezentace a propagace sportovního areálu Laguna
Presentation and promotion of sports facility Laguna
Anotace:
Prezentace a propagace sportovního areálu Laguna je tématem bakalářské práce, zabývající se pojmem propagace z teoretického hlediska a poukazuje na důležitost propagování služeb ve sportovním odvětví. V teoretické části jsou popsány jednotlivé etapy tvorby reklamy, její členění a hlavní prostředky. Zmíněn je také význam propagačních prostředků coby složek marketingového mixu a především jsou zde vypsány …víceAbstract:
The topic of bachelor work is {\clqq}Presentation and promotion of sports facility Laguna``. I am demonstrating the idea of promotion and I am pointing out, that promoiton is important, especially in area of sport. Periods, structure and means of promotion are described in the theoretical part of my work. Final chapter is about meaning and parts of Corporate identity. I am writing about prezentation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Zveřejnit od: 15. 5. 2006
Identifikátor:
2617
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BŘEZINOVÁ, Vendula. Prezentace a propagace sportovního areálu Laguna. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Počítačová tomografie a postprocesuální 3D tisk jako nástroj prezentace a materiálového průzkumu v současné muzejní praxi
Zdeněk Fiedler -
Současné pojetí komplexní propagační akce
Iveta Hnízdilová -
Média a propagační prostředky v reklamě
Barbora Skopalová -
Média a propagační prostředky v reklamě
Adéla Klásová -
Tištěné propagační prostředky obchodních řetězců (BAUHAUS, HORNBACH)
Jana TULACHOVÁ -
Propagační program vybrané společnosti
Renáta Jopková -
Propagační projekt vybrané sportovní akce
Lenka Šikolová -
Vývoj propagační strategie ve volební kampani v ČR po roce 1989
Jan KOČÍ