Bc. Kristina Pěchoučková

Bakalářská práce

Geomarketing a jeho využití v poštovních službách

Geomarketing and it's use in postal services
Anotace:
Obsahem bakalářské práce je charakteristika geomarketingu, náhled na jeho využití na trhu poštovních služeb u vybraných poštovních operátorů. Cílem této práce je stanovit příčinu pomalého rozšiřování geomarketingových služeb a navrhnout možná řešení v oblasti poštovních služeb.
Abstract:
Content of bachelor work is the characteristics of geomarketing, preview into it's usage for postal service markets by selected postal operators. The aim of my work is to determinate the cause of slow expansion of geomarketing services and to propose the possibly solutions in the field of postal services.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Daniel Salava, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pěchoučková, Kristina. Geomarketing a jeho využití v poštovních službách. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Bakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Management, marketing a logistika ve spojích