Marketingový mix ve firmě Sellier & Bellot, a.s. – Dagmar ZÁKOSTELNÁ
Dagmar ZÁKOSTELNÁ
Bakalářská práce
Marketingový mix ve firmě Sellier & Bellot, a.s.
Marketing mix in company Sellier & Bellot, a.s.
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce bylo zhodnocení nástrojů marketingového mixu ve firmě Sellier & Bellot, a.s. a popřípadě navrhnout zlepšení k vybraným nástrojům mixu společnosti. Společnost je známá především jako výrobce střeliva, na které se tato práce také zaměřuje. V první části jsou teoreticky vymezeny nástroje marketingového mixu. V praktické části je nejprve představena společnost, čím se zabývá a …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis was to evaluate tools of marketing mix in the Sellier & Bellot, Inc. and, where appropriate, suggest improvements to the mix of chosen instruments. The company is primarly known as a manufacturer of ammunition, which are the main topic of this dissertation. In the first part are theoretically defined tools of marketing mix. In the practical part is introduced the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2011
Identifikátor:
18993
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedoucí: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZÁKOSTELNÁ, Dagmar. Marketingový mix ve firmě Sellier & Bellot, a.s.. Č. Bud., 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová -
Nové formy distribuce produktů
Miroslav L'udma -
Marketingový mix na trhu kosmetických produktů
Zuzana Dvořáková -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová
Název
Vložil
Vloženo
Práva