Mgr. Tomáš SLÁMA

Diplomová práce

CRM - nové božstvo marketingových komunikací?

CRM - new godhead of marketing communications?
Anotace:
Předkládaná diplomová práce má váženému čtenáři přiblížit problematiku CRM z jak teoretického, tak i praktického hlediska. Úvodní část vysvětluje pojem CRM, objasňuje roli zákazníka v této disciplíně, popisuje, jak zákazníka analyzovat, jak hodnotit kvalitu vztahů s tímto zákazníkem a jakým způsobem tyto vztahy rozvíjet. Praktický oddíl je zaměřen na analýzu situace v konkrétní společnosti a na uvedení …více
Abstract:
The presented diploma thesis shall present to a dear reader the CRM issue from both theoretical and practical point of view. The initial part explains the term "CRM", explains the role of the customer in this discipline, describes, how to analyze the customer, how to evaluate the quality of the relationships with this customer and how to develop these relationships. The practical part is targeted at …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2006
Identifikátor: 2790

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2006
  • Vedoucí: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SLÁMA, Tomáš. CRM - nové božstvo marketingových komunikací?. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2006

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace