Návrh on-line marketingové komunikace pro zvolenou značku – Bc. Nikol Mendlová
Bc. Nikol Mendlová
Diplomová práce
Návrh on-line marketingové komunikace pro zvolenou značku
Proposal of on-line marketing communication for the selected brand
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na oblast online marketingu. U značky je důležité dbát nejenom na marketing, díky kterému se prodává, ale i na branding, který má za úkol vyvolat u zákazníků pocit. Cílem práce je navrhnutí online marketingovou komunikaci pro vybranou značku. V teoretické části jsou definovány základní pojmy marketingu a brandingu jako marketingový mix, nákupní trychtýř, nástroje online …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on online marketing. For a brand is important to pay attention not only to the marketing, but also to the branding that has the task of creating a feeling in customers. The aim of the thesis is to make online marketing communication for the selected brand. In the theoretical part is defined basic concept of marketing such as marketing mix, purchase funnel, online marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
- Oponent: Martina Pechová, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza on-line firemních komunikačních procesů se zaměřením na on-line komunikaci ve Futured apps s.r.o v době pandemie COVID-19
Eva Vašíčková -
Marketingová komunikace v on-line a off-line prostředí a její vliv na pět typů osobností
Adéla Šebíková -
Specifika komunikace v prostředí on-line pc her
Nikola Trunečková -
Nástroje a význam on-line komunikace pro úspěch MSP
Ondřej Váňa -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková
Název
Vložil
Vloženo
Práva