Využití influencerů pro marketingovou komunikaci ve Vinařství Rauš – Andrea Zmeková
Andrea Zmeková
Bakalářská práce
Využití influencerů pro marketingovou komunikaci ve Vinařství Rauš
Influencers as a Part of Marketing Communication for Rauš Winery
Anotace:
Cílem bakalářské práce je návrh marketingové komunikace za využití influencer marketingu ve Vinařství Rauš. Teoretická část definuje pojmy z oblasti marketingu, online komunikace, sociálních sítí, influencerů, a také vinařského marketingu. Praktická část představí vybranou firmu a navrhne doporučení pro spolupráci s influencery na základě vlastního šetření.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Finance a řízení / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.