Odraz historické reklamní kampaně v současnosti – Kateřina Gabrielová
Kateřina Gabrielová
Bakalářská práce
Odraz historické reklamní kampaně v současnosti
Reflection of Historical Advertising Campaign at Present
Anotace:
Bakalářská práce zařazuje reklamu do kontextu marketingu jako celku a popisuje vztah českých zákazníků k reklamě. Na základě primárních dat výzkumu pak práce přináší pohled na obecný postoj zákazníků k hlavnímu produktu značky Kofola, dále pak ukazuje důležitost opakování každoročního vysílání vánočního spotu a jeho působení na vztah zákazníků k dané značce.Abstract:
This bachelor thesis classes advertising activities into the context of marketing as a whole, and describes relationship of Czech customers to advertising. Based on primary research data, the thesis then presents a view on customer attitude to the main product of the Kofola brand, and then shows the importance of repeated broadcasting of Kofola's Christmas spot and deals with its influence on customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Gabrielová, Kateřina. Odraz historické reklamní kampaně v současnosti. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Grafická úprava knižní edice a reklamní kampaň
Diana Štěpničková -
Vliv televizní reklamy na spotřebitelské chování dospělých
Elizabeth JÍROVÁ -
Analýza spotřebitelského chování
Kristýna Strachová -
Analýza chování zákazníků na trhu dortů a zákusků
Marie Procházková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková -
Validace marketingové komunikace značky Studentská pečeť na mladých lidech
Simon Bornev -
Vyhodnocení nástrojů marketingové komunikace vybraného produktu
Klára Švamberková -
Finanční analýza společnosti Kofola a.s.
Miroslav Bárta