Systém podpory prodeje potravin v kamenných a internetových maloobchodech – Tereza Malá
Tereza Malá
Bakalářská práce
Systém podpory prodeje potravin v kamenných a internetových maloobchodech
System for the Promotion of Food Sales in Stone and Internet Retailers
Anotace:
Tato práce na téma „Systém podpory prodeje potravin v internetových a kamenných maloobchodech“ je segmentována na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je dále členěna na úvod, cíl a metodiku práce a literární rešerši. V části praktické se práce opírá o získané poznatky z části teoretické a kvantitativní výzkum.V úvodu literární rešerše je rozebrán marketing v obecném pojetí a jednotlivé …víceAbstract:
This work on the topic "The System for the Promotion of Food Sales in Internet and Stone Retail Stores" is segmented into the theoretical part and the practical part. The theoretical part is divided into the introduction, aim and methodology of the work, and literary research. In practical part the thesis is based on knowledge acquired from theoretical part and on quantitative research.At the beginning …víceKlíčová slova
prodej zákazník potraviny internet kamenná prodejna podpora prodeje marketing maloobchod
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Lenka Hrnčířová -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Příklady nejúspěšnějších sales promotion v sekci prodeje cukrovinek
Šárka Šrůtová -
Sales promotion strategies in Procter&Gamble
Miroslav Šebesta -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company
Lev Alimpiyev -
Sales Promotion as a Part of Integrated Marketing Communication at Launch of Novelty on the Market
Maria Bykova
Název
Vložil
Vloženo
Práva