Plánování propagace střední školy – Mgr. Zdeněk LOUDÁT
Mgr. Zdeněk LOUDÁT
Diplomová práce
Plánování propagace střední školy
Secondary school promotion planning
Anotace:
Diplomová práce je návodem, jak plánovat propagaci střední školy, jakých druhů pro-pagace použít a v jaké časovém sledu pracovat při získávání nových klientů pro studium na střední škole. Dále uvádí, jakých metod použít při komunikaci s potencionálními klienty školy, jejich rodiči a ostatními partnery. Z výzkumu a analytické části této práce vyplývá, jakých prostředků využít při propagaci školy, jaké …víceAbstract:
This thesis is a manual how to plan a publicity of secondary school, which kinds of promoti-on are useful and which sequence is suitable for a recruitment of new studies´clients at secon-dary school.There are also methods used for communication with potentional school appli-kants, their parents and other partners. From the analytical part and research follows the way of using various means for school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor:
4951
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LOUDÁT, Zdeněk. Plánování propagace střední školy. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza propagace a prezentace památky UNESCO Hornický region Krušnohoří
David Moudrý -
Specifika propagace uměleckých děl na příkladu Vincenta Van Gogha formou výstavní prezentace
Eliška Trávníčková -
Propagace FEI a podpora výuky pomocí agentů společnosti Microsoft
Jan Stárka -
Optimalizace a propagace webové prezentace na Internetu
Martin Šetek -
Prezentace školy prostřednictvím informačních a komunikačních technologií
Dominika Bajerová -
Reflexe folkloru regionu Slovácko ve sbírkách Památníku národního písemnictví a návrh jeho prezentace
Monika Eretová -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary