Analýza Marketingového mixu firmy Chládek a Tintěra a. s. v roce 2008 – Vratislav JAROŠ
Vratislav JAROŠ
Bakalářská práce
Analýza Marketingového mixu firmy Chládek a Tintěra a. s. v roce 2008
Marketing mix analysis of Ch&T in year 2008
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je analýza marketingové mixu firmy Chládek a Tintěra a. s. Litoměřice. Cíle práce je popsat efektivnost marketingových nákladů v této firmě. Práce nejdříve popisuje marketing, jako podnikovou činnost a jeho funkci v novodobém světě s neustále se rozvíjejícími technologiemi a jejich využitím. Práce rozvádí problémy, které přicházejí v současném světě na poli marketingu …víceAbstract:
Topic of this Bachelor work is analysis of marketing mix in company named Chládek and Tintěra Corporation Litoměřice. The aim of this work is to describe efficiency of marketing mix in this company. This work first describes marketing as a corporate activity and its functions in the new world with constantly developing technologies and their utilization. This work also unwinds problems in the world …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JAROŠ, Vratislav. \textit{Analýza Marketingového mixu firmy Chládek a Tintěra a. s. v roce 2008}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/1cxl96/.
Jak správně citovat práci
JAROŠ, Vratislav. Analýza Marketingového mixu firmy Chládek a Tintěra a. s. v roce 2008. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Efektivnost firmy z pohledu marketingu
Galiya Kari -
Vliv marketingových nástrojů na efektivnost sportovního marketingu z hlediska komunikace klubu s veřejností
Tomáš Rys -
Nástroje a efektivnost politického marketingu
Anastasiia Antcupova -
Efektivnost marketingu politických stran v ČR
Lucie Růžičková -
Efektivnost kooperujících firem z pohledu prodeje a marketingu
Václav Outrata -
Efektivnost firmy z pohledu prodeje a marketingu
Zuzana Svobodová -
Efektivnost firmy z pohledu prodeje a marketingu
Lucie Hilgartová -
Efektivnost prodeje a marketingu firmy vyrábějící zdravotnické přístroje
Nodirbek Rahmonov