Vratislav JAROŠ

Bakalářská práce

Analýza Marketingového mixu firmy Chládek a Tintěra a. s. v roce 2008

Marketing mix analysis of Ch&T in year 2008
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je analýza marketingové mixu firmy Chládek a Tintěra a. s. Litoměřice. Cíle práce je popsat efektivnost marketingových nákladů v této firmě. Práce nejdříve popisuje marketing, jako podnikovou činnost a jeho funkci v novodobém světě s neustále se rozvíjejícími technologiemi a jejich využitím. Práce rozvádí problémy, které přicházejí v současném světě na poli marketingu …více
Abstract:
Topic of this Bachelor work is analysis of marketing mix in company named Chládek and Tintěra Corporation Litoměřice. The aim of this work is to describe efficiency of marketing mix in this company. This work first describes marketing as a corporate activity and its functions in the new world with constantly developing technologies and their utilization. This work also unwinds problems in the world …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JAROŠ, Vratislav. Analýza Marketingového mixu firmy Chládek a Tintěra a. s. v roce 2008. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing