Význam expresivních terapií pro rozvoj osob s mentálním postižením – BcA. Veronika STŘÍBRNÁ
BcA. Veronika STŘÍBRNÁ
Bakalářská práce
Význam expresivních terapií pro rozvoj osob s mentálním postižením
The importance of expressive therapies for the development of people with mental disabilities
Anotace:
Klienti navštěvující muzikoterapeutické lekce, mají nižší počet výskytů agresivních projevů v chování než klienti, jež tyto lekce nenavštěvují. Jejich motorika a rytmizace je na lepší úrovni a zároveň dosahují vyšší úrovně sociální interakce a snahy o komunikaci. K ověření těchto hypotéz jsem prováděla výzkum s 25 klienty Centra pro osoby se zdravotním postižením Čtyřlístek. Část osob navštěvuje muzikoterapeutické …víceAbstract:
Clients attending music therapy lessons have a lower incidence of aggressive behaviors than clients who do not attend these lessons. Their motor skills and rhythm are at a better level, while at the same time achieving a higher level of social interaction and communication efforts. To verify these hypotheses, I conducted research with 25 clients of the Center for People with Disabilities Čtyřlístek …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STŘÍBRNÁ, Veronika. Význam expresivních terapií pro rozvoj osob s mentálním postižením. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Expresivní terapie-muzikoterapie a rozvoj žáků s mentálním postižením
Michaela KOZELSKÁ -
Expresivní terapie u dětí s mentálním postižením
Tereza Pekárková -
Expresivní terapie v edukaci žáků s mentálním postižením
Michaela CUTÁKOVÁ -
Expresivní terapie u osob s mentálním postižením
Pavla UNZEITIGOVÁ -
Expozice a reflexe slova a tónů u dětí s poruchou chování. Terapie uměním.
Kateřina NEVRLÁ -
Terapie loutkou a její přínos u dětí se středně těžkým mentálním postižením
Jana HOLLÁ -
Taneční a pohybová terapie a její využití při práci s dětmi s mentálním postižením
Michala Patakiová -
Terapie v edukaci žáků s těžkým zdravotním postižením na základní škole speciální
Kamila Jančeková