Mgr. Vladimír KRULIŠ

Diplomová práce

Internetová reklama I. Německého zemského gymnasia, o.p.s.

E-Marketing of I. Německé zemské gymnasium, o.p.s.
Anotace:
Internetová reklama spojuje výhody tištěné i TV reklamy. Pro úspěšné prodávání má velký význam emočně inteligentní přístup k životu i k práci; je důležitý i optimismus, neboť každé odmítnutí znamená pro prodejce malou porážku. V diplomové práci jsou charakterizovány a hodnoceny dvě základní složky internetové reklamy - reklama jako taková a následně internet jako nový systém komunikačních cest; systém …více
Abstract:
E-marketing connects advantages of press and TV advertisement together. For successful selling there is an emotional way of living very important; even to be optimistic is important {--} because every deny means a little lost war for the seller. In diploma work there are two folders of e-marketing characterized {--} advertisement as it is and up to that internet as a new communication way system, that …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor: 4902

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
  • Vedoucí: Mgr. Štěpán Prachař

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRULIŠ, Vladimír. Internetová reklama I. Německého zemského gymnasia, o.p.s.. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 04. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.