Anylýza spokojenosti zákazníků ve vybrané firmě – Lucie Zábojníková
Lucie Zábojníková
Bakalářská práce
Anylýza spokojenosti zákazníků ve vybrané firmě
An Analysis of Customer Satisfaction in the Selected Company
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat spokojenost zákazníků ve vybrané firmě. Zvolený problém byl řešen pomocí zpracování teoretických poznatků, které byly získány z odborné literatury, týkající se zákazníka, marketingového mixu, konkurence, SWOT analýzy, marketingového výzkumu. Dále byly zpracovány informace z odborné literatury zaměřené na typy kupních situací a stádia nákupního procesu. Teoretické …víceAbstract:
The main target of this bachelor thesis is to analyse customer's satisfaction in the selected company. Chosen problem was solved by processing of the theoretical knowledges which were gai-ned from reference books regarding customer, marketing mix, competition, SWOT analysis and marketing research. Next, the findings focused on the types of purchase situations and stages of purchasing process, revealed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zábojníková, Lucie. Anylýza spokojenosti zákazníků ve vybrané firmě. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum
Martina Válková -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingový výzkum konkurenceschopnosti leasingových společností
Daniel Dobeš -
Tvorba komunikační kampaně
Filip Šulák -
Návrh komunikační kampaně
Romana Sikorová -
Komunikační strategie společnosti Unreal Visual
Ondřej Repatý -
Marketingový výzkum
Martina Coňková