Integrace žáka s postižením do učebního oboru – Václava Pánková
Václava Pánková
Bakalářská práce
Integrace žáka s postižením do učebního oboru
The integration of pupil with disabilities in apprenticeship
Anotace:
Bakalářská práce s názvem "Integrace žáka s postižením do učebního oboru" je zaměřena na integraci žáků do kolektivu běžné střední odborné školy. Teoretická část práce byla zaměřena na problematiku integrace v edukačním procesu, vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a na sluchové a tělesné postižení. Praktická část se zabývá charakteristikou Střední odborné školy a Středního odborného …víceAbstract:
This Bachelor thesis entitled as "Integration of students with disabilities into apprenticeship" is focused on the integration of students into a group of an ordinary vocational school. The theoretical part of the thesis was focused on integration in the educational process, students with special educational needs, hearing and physical disabilities. The practical part deals with the characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Beáta Krahulcová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
Sweatshops in Bangladesh: Problems connected with the working conditions and the environmental impact of garment factories
Kateřina Doležalová -
Identification of attributes with a high impact on student performance.
Vojtěch Kubín -
Learning Strategies of a Student with ADHD in One-to-One English Classes
Kristýna Šulová -
Etická dilemata sociálních pracovníků při práci se sebevražednými a sebepoškozujícími se dětmi a mladistvými
Gabriela BUKOVSKÁ -
Zooterapie při práci se seniory se syndromem demence
Lubomíra Hovězáková -
Metoda aktivního naslouchání při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Martina SVOBODOVÁ -
Využití prvků muzikoterapie při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Miluše MERVARDOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva