Návrh komunikačního plánu pro firmu Fitness pro radost – Kateřina Plánková
Kateřina Plánková
Bakalářská práce
Návrh komunikačního plánu pro firmu Fitness pro radost
The Proposal of the Communication Plan for the Company Fitness pro Radost
Anotace:
Obsahem bakalářské práce je návrh komunikačního plánu pro masážní studio firmy Fitness pro radost. Práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a analytickou. Úvodem práce jsou teoretické informace týkající se především marketingové komunikace a komunikačního mixu, které korespondují s částí analytickou. Analytická část se zabývá danou firmou a poskytovanými službami, na které budou navazovat …víceAbstract:
This bachelor thesis is the proposal of the communication plan for "Fitness pro radost" massage salon. This work is divided into two parts, theoretic and the analytic one. The theoretical part is at the beginning and is related especially to marketing communications and communication mix. This part correspond with the analytic part which deals with a particular company and with the services they offer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2014
Zveřejnit od: 22. 8. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Plánková, Kateřina. Návrh komunikačního plánu pro firmu Fitness pro radost. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.8.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 8. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu
Vojtěch Goldmann -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Kateřina Hamplová -
Marketingová komunikace konference Barcamp
Marie Uhrová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Marketingová komunikace ve službách
Antonín Klenot