Chování spotřebitele ve vztahu ke značkám kvality potravin – Bc. Nikola Nevřivová
Bc. Nikola Nevřivová
Diplomová práce
Chování spotřebitele ve vztahu ke značkám kvality potravin
Consumer behaviour in relation to food quality labels
Anotace:
Nevřivová, N. Chování spotřebitele ve vztahu ke značkám kvality potravin. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.Diplomová práce se zabývá problematikou chování spotřebitele ve vztahu ke značkám kvality potravin. Hlavním cílem této diplomové práce bylo identifikovat postoje a preference spotřebitelů ve vztahu ke značkám kvality potravin. Dílčím cílem bylo zjistit a popsat postoje …víceAbstract:
Nevřivová, N. Consumer behaviour in relation to food quality labels. Diploma the-sis. Brno: Mendel University, 2020.This diploma thesis considers the problematic consumer behaviour in relation to food quality labelling. The main and sectional purpose of this thesis is to identify consumer attitudes and preferences towards food products, which contain labels pertaining to food quality. The primary data …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Procházková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová