Dominik ROČEK
Bakalářská práce
OpenGL prostředí pro Android
OpenGL framework for Android
Anotace:
Tato práce se věnuje tvorbě knihovny usnadňující využití OpenGL ES na platformě Android. Při návrhu knihovny byl kladen důraz na snadnost použití, flexibilitu a přenositelnost. Součástí je také ukázková aplikace vytvořena pomocí této knihovny. Jednotlivé kapitoly popisují jednak samotnou knihovnu OpenGL, tak i mnou navrženou knihovnu a to jak z uživatelského hlediska, tak i její vnitřní strukturu a …víceAbstract:
This thesis is dedicated to creation of a library, which makes the usage of OpenGL ES easier at Android platform. The simplicity of usage, flexibility and portability were the main focus during development of the library. The thesis also contains a sample application which was created with the help of the library. Individual chapters describe the library OpenGL and the library which I developed from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Fišer, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ROČEK, Dominik. OpenGL prostředí pro Android. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba didaktických her v OS Android do výuky anglického jazyka na 2. stupni ZŠ s využitím Godot Engine
Tomáš ČERNÍK -
Jednoduchý herní engine pro Android
Michal Zich -
Herní engine pro Android
Leoš PASTYŘÍK -
Grafický engin pro tvorbu Android aplikací
Roman Horňák -
Implementace hry jako mobilní aplikace s využitím engine UNITY
Jakub Macek -
Vývoj Android aplikace Malý princ
Michal Smékal