Bc. Pavel KŘIŽKA
Bakalářská práce
Sportovní marketing
Marketing and sport
Anotace:
Následující práce popisuje a analyzuje využití marketingových komunikací ve sportu a naopak využití sportovních celebrit v korporátních marketingových komunikacích. Práce se také specificky zabývá sponzoringem ve sportu, jakožto jedním z dynamicky se rozvíjejících nástrojů moderních marketingových komunikací. Součástí práce je také marketingový výzkum, zkoumající vliv marketingových kampaní z popisovaného …víceAbstract:
The following work describes and is analysing utilisation of marketing communications at the area of sports and using of sport's celebrities for corporate marketing communications. It's focused on sponsoring as an important tool of modern marketing communications. Marketing research is also part of this work and is analysing how advertisement (as a part of decscribed segment) affects the public and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor:
7467
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KŘIŽKA, Pavel. Sportovní marketing. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Iveta Dufková -
Sponzoring jako účinný nástroj marketingové komunikace
Jakub Jirásek -
Sponzoring jako součást integrované marketingové komunikace firmy
Petra ŠAFRÁNKOVÁ -
Sportovní sponzoring jako nástroj marketingové komunikace
Veronika Nováková -
Sponzoring v Tanečním Sportu jako nástroj Marketingové Komunikace
Karolina Koutná -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace sportovního klubu
Zora DUŠKOVÁ -
Sportovní sponzoring jako forma marketingové komunikace
Michal MATUSZEK -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech. Sponzoring SCOTT bike teams jako efektivní podpora IMK spoečnosti SCOTT
Věra Procházková