Strategie online marketingu portálu Aukro.cz – Bc. Lukáš Krejza
Bc. Lukáš Krejza
Diplomová práce
Strategie online marketingu portálu Aukro.cz
Online Marketing Strategy of Aukro.cz
Anotace:
Cílem diplomové práce Strategie online marketingu portálu Aukro.cz je analýza nástrojů internetového marketingu společnosti Aukro. V teoretické části se práce zaměřuje na představení a popis těchto nástrojů, jak fungují, jaké jsou jejich výhody, pro jaké záměry a cíle jsou tyto nástroje vhodné. Zároveň se zabývá tématem vyhodnocování jejich efekti-vity a představuje problematiku optimalizace pro vyhledávače …víceAbstract:
The purpose of the dissertation theme Online marketing strategy of Aukro.cz is the tools analysis of internet marketing for the company Aukro.cz. In the theoretical par the thesis focuses on introducing and describing these tools, how they work, what are their benefits, what intentions and objectives are they appropriate for. It also deals with the evaluation of their effectiveness and represents the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krejza, Lukáš. Strategie online marketingu portálu Aukro.cz. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Internetový marketing prostřednictvím výkonnostní PPC reklamy ve vybrané firmě
Ondřej Svoboda -
Internetový marketing kulturní instituce
Hana Pláteníková -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan