Bc. Iveta Michoňová

Diplomová práce

Vliv korporátní identity na postoj spotřebitele

The impact of corporate identity on consumer behaviour
Anotace:
Cílem diplomové práce je sestavit sadu nejvýznamnějších indikátorů firemního designu s přiřazením intenzity ovlivnění spotřebitele. Hlavní cíl a dílčí cíle byly zjišťovány na základě vlastního kvalitativního výzkumu (řízený strukturovaný rozhovor) a kvantitativního výzkumu, realizovaný firmou Škoda Auto a.s., který zahrnuje názory spotřebitelů z několika trhů na novou značku Škoda.
Abstract:
The main aim of the thesis is to create a set of the most important indicators of corporate design with the intensity of consumer influence. The main aim and secondary aims were determined on the basis of own qualitative research (pen and paper interview) and quantitative research organised by Škoda Auto Company, which includes consumers' opinions on the new Škoda brand from several markets.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 2. 2024
  • Vedoucí: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
  • Oponent: Jana Přikrylová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné do 5. 1. 2027
  • Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.