Analýza podnikové sociální sítě ve vybraném podniku s aspektem na generaci Y – Bc. Andrea Vlčková
Bc. Andrea Vlčková
Diplomová práce
Analýza podnikové sociální sítě ve vybraném podniku s aspektem na generaci Y
Analysis of enterprise social network in a selected company with the aspect of Generation Y
Anotace:
Hlavním tématem diplomové práce je analýza podnikové sociální sítě s aspektem na generaci Y a vyhodnocení současné situace. Na základě sesbíraných informací jsou následně navržena doporučení pro další vývoj podniku, především pro rozvinutí potenciálu podnikové sociální sítě Včelín. Práce tak dává ucelený přehled o účinnosti interní sociální sítě, jejím současném stavu, a zároveň návrhy pro její možné …víceAbstract:
The main topic of the Master Thesis is the analysis of corporate social network with the aspect of Generation Y and evaluation of the current situation. Based on the collected information, recommendations for further development of the company are then proposed, especially for the development of the potential of the corporate social network Včelín. The work thus gives a comprehensive overview of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jana Moravcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vlčková, Andrea. Analýza podnikové sociální sítě ve vybraném podniku s aspektem na generaci Y. Pardubice, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Podniková sociální síť - back end
Denisa Plecháčková -
Podnikové sociální sítě - kritické faktory úspěchu
Dominik Šlahař -
Podnikové sociální sítě a jejich role v managementu lidských zdrojů
Jana Školudová -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Tomáš Hones -
Sociální sítě ve vzdělávání
Jan Blahout -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Martina Hollarová -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Lenka Šoltová -
Řízení rizik a příležitostí při řízení lidských zdrojů na příkladu vybraného městského úřadu
Uhrová Uhrová