Marketingová komunikace Národního parku Křivoklátsko – Zuzana Brávníková
Zuzana Brávníková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace Národního parku Křivoklátsko
Marketing Communications of Křivoklátsko National Park
Anotace:
Úkolem bakalářské práce je zmapování tématu marketingové komunikace budoucího Národního parku Křivoklátsko a na základě zjištěného stavu navrhnout doporučení pro marketingovou komunikace v závěrečné fázi procesu vyhlašování národního parku.Přírodní bohatství CHKO Křivoklátsko, zachovalost a jedinečnost území patří k hlavním důvodům zahájení procesu vyhlašování Národního parku Křivoklátsko, pátého národního …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is to map marketing communications of the future Křivoklátsko National Park and on the basis of observed state to propose recommendations for marketing communications at the final stage of the process of the declared national park. Natural resources, preservation and uniqueness of Křivoklátsko are one of the main reasons for initiating the process of declaration of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Marcel Riedl, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Fakulta lesnická a dřevařskáBakalářský studijní program:
Hospodářská a správní služba v lesním hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva