Bc. Jan SACHR

Bakalářská práce

Komunikace automobilek v USA, pomocí tištěných inzerátů v segmentu sportovních vozů od roku 1964 do současnosti.

Communication automobile manufacturers in the United States through print ads in the segment of sports cars from 1964 to present
Anotace:
Tématem bakalářské práce je komparace charakteristických rysů automobilové inzerce v tištěné podobě. Jak se jejich podoba měnila v průběhu let a jaké znaky na nich lze vysledovat v závislosti na ekonomických, politických a společenských trendech. Cílem práce je zanalyzovat veškerou dostupnou inzerci z daného období a potvrdit hypotézy jak komunikace jednotlivých značek působila.V práci bude použit …více
Abstract:
Subject of the bachelory work is the comparation of charakteristic marks of printed automotive industry. How they changed during years and what signs we can read at via economical, political and social trends. The aim of the work is analyse all aviable printed advertising from last five decades and confirm thesis about influence how it efect on customers.
 

Klíčová slova

analýza USA automobil inzerce.
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2010
Identifikátor: 10531

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SACHR, Jan. Komunikace automobilek v USA, pomocí tištěných inzerátů v segmentu sportovních vozů od roku 1964 do současnosti.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe