Komunikace automobilek v USA, pomocí tištěných inzerátů v segmentu sportovních vozů od roku 1964 do současnosti. – Bc. Jan SACHR
Bc. Jan SACHR
Bakalářská práce
Komunikace automobilek v USA, pomocí tištěných inzerátů v segmentu sportovních vozů od roku 1964 do současnosti.
Communication automobile manufacturers in the United States through print ads in the segment of sports cars from 1964 to present
Anotace:
Tématem bakalářské práce je komparace charakteristických rysů automobilové inzerce v tištěné podobě. Jak se jejich podoba měnila v průběhu let a jaké znaky na nich lze vysledovat v závislosti na ekonomických, politických a společenských trendech. Cílem práce je zanalyzovat veškerou dostupnou inzerci z daného období a potvrdit hypotézy jak komunikace jednotlivých značek působila.V práci bude použit …víceAbstract:
Subject of the bachelory work is the comparation of charakteristic marks of printed automotive industry. How they changed during years and what signs we can read at via economical, political and social trends. The aim of the work is analyse all aviable printed advertising from last five decades and confirm thesis about influence how it efect on customers.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2010
Identifikátor:
10531
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SACHR, Jan. \textit{Komunikace automobilek v USA, pomocí tištěných inzerátů v segmentu sportovních vozů od roku 1964 do současnosti.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/1gu8ix/.
Jak správně citovat práci
SACHR, Jan. Komunikace automobilek v USA, pomocí tištěných inzerátů v segmentu sportovních vozů od roku 1964 do současnosti.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
History, culture, and politics of English speaking countries (USA, the United Kingdom), Cultural studies. Specific areas: Today’s politics in USA; American national culture and cultural diversity
Jan Tichý -
Role USA v Jomkippurské válce a její vliv na vztahy USA - SSSR
Jan Trčka -
Revoluce v oblasti těžby břidlicového zemního plynu v USA, její udržitelnost a dopad na energetickou interdependenci v rámci USA a jejich dodavatelů zemního plynu
Tomáš Kadlec -
Analýza vztahů mezi USA a rostoucími mocnostmi případová studie vztahů mezi USA a Íránskou islámskou republikou
Marharyta HURETSKAYA -
Podnikatelské prostředí USA se zaměřením na podmínky dovozu alkoholu z ČR do USA
Martin Hanousek