Chování spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou – Sára Holasová
Sára Holasová
Bakalářská práce
Chování spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou
Consumer behaviour in the natural cosmetics market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou. Cílem práce je zjistit chování spotřebitelů na trhu s přírodní kosmetikou, identifikovat faktory, které je při výběru kosmetiky ovlivňují, určit zdroje informací, které spotřebitelé vyhledávají před nákupem a navrhnout doporučení pro subjekty na trhu. Primární data byla získána pomocí dotazníkového šetření. Analýza primárních …víceAbstract:
The bachelor thesis describes consumer behaviour in the natural cosmetics market. The aim of the thesis is to find out the behaviour of consumers in the natural cosmetics market, to identify the factors that influence them when choosing cosmetics, to determine the sources of information that consumers look for before purchasing and to propose recommendations for subjects in the market. Primary data …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2023
- Vedoucí: Ing. Irena Antošová, Ph.D.
- Oponent: Jana Stávková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti / Manažerské techniky
Práce na příbuzné téma
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
Chování spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou
Aneta Hrabcová -
Nákupní chování českých spotřebitelů na trhu přírodní kosmetiky
Dominika Praunspergrová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu přírodní kosmetiky
Anna Oravcová