Komunikační strategie Valašského muzea v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm – Mgr. Eva UČŇOVÁ
Mgr. Eva UČŇOVÁ
Diplomová práce
Komunikační strategie Valašského muzea v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm
Communication strategy of the Wallachian open-air museum in Rožnov pod Radhoštěm
Anotace:
Ve své diplomové práci jsem na základě literárních poznatků objasnila specifika marketingu kulturních institucí s důrazem na marketingovou komunikaci. Uvedené teoretické poznatky se staly podkladem pro vypracování analýzy současného stavu marketingové komunikace Valašského muzea v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm. Realizovala jsem vlastní dotazníkové šetření, jeho interpretaci a hledání příležitostí …víceAbstract:
Based on literature information, the thesis determines the specific factors of cultural institutions marketing, emphasizing the marketing communication. The theoretical facts are the basis for the analysis of the contemporary marketing communication of the Wallachian open-air museum in Rožnov pod Radhoštěm. I carried out my own questionnaire survey, analysed the results and performed the search for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Identifikátor:
2742
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
UČŇOVÁ, Eva. Komunikační strategie Valašského muzea v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh efektivnější marketingové komunikace vybrané kulturní instituce
Simona Niklová -
Vizuální komunikace kulturní instituce
Veronika Marešová -
Veřejná komunikace hudebně-kulturních institucí v kontextu narůstající polarizace společnosti na Slovensku a v Česku. Manažersko-produkční hledisko.
Katarína Kandriková -
Marketingová a komunikační strategie kulturní instituce
Daria Abashkova -
Návrh marketingové komunikace se zaměřením na Japonské turisty ve vybraných institucích
David Křiček -
Procesy vnitřní komunikace v aplikaci na kamenné kulturní instituce
Lucie Šilerová -
Využití influencerů v komunikačních strategiích kulturní instituce Centra současného umění DOX
Nikola Kudělková -
Komunikace kulturních institucí v době pandemie
Terézia Šalamonová