Strategie propagace kulturně historické památky a její vliv na příjmy organizace – Miluše KRISTKOVÁ
Miluše KRISTKOVÁ
Bakalářská práce
Strategie propagace kulturně historické památky a její vliv na příjmy organizace
The Promotion Strategy of the Cultural and Historical Monument and Influence on Revenue of the Organization
Anotace:
Práce se zabývá návrhem nové propagační strategie konkrétní kulturně historické památky. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části je detailněji vysvětlen pojem propagace a marketinkový komunikační mix. Praktická část je zaměřena na analýzu stávající propagační strategie a na návrh strategie nové. Součástí práce je i přehled příjmů organizace při stávající propagaci …víceAbstract:
The thesis proposes a new promotional strategy of a particular cultural and historical monument. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is explained in detail the concept of promotion and a marketing communication mix . The practical part is focused on analyzing the current promotional strategy and to draft a new strategy. The thesis also includes incomes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Uhman
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRISTKOVÁ, Miluše. \textit{Strategie propagace kulturně historické památky a její vliv na příjmy organizace}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/1in4z9/.
Jak správně citovat práci
KRISTKOVÁ, Miluše. Strategie propagace kulturně historické památky a její vliv na příjmy organizace. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Kulturně historické památky jako nástroj rozvoje městské turistiky
Jan Jamnický -
Kulturně historické památky a komparace jejich významu pro rozvoj místního cestovního ruchu ve vybraných regionech
Jakub Slávka -
Vliv kulturních akcí na návštěvnost na kulturně historických památkách
Anna Machová -
Realizační potenciál cestovního ruchu na území SO ORP Sušice se zaměřením na kulturně-historické památky
Martin ORSÁG -
Návštěvnost kulturně-historických památek v povodí řeky Dyje
Anna Šádková -
Návštěvnost kulturně-historických památek v povodí řeky Sázavy
Amanda Chevarria Camacho -
Návštěvnost kulturně-historických památek v povodí řeky Ohře
Vojtěch Kougl -
Ohrožené kulturně historické památky mikroregionu Centrum Železných hor
Eva Čížková