Miluše KRISTKOVÁ

Bakalářská práce

Strategie propagace kulturně historické památky a její vliv na příjmy organizace

The Promotion Strategy of the Cultural and Historical Monument and Influence on Revenue of the Organization
Anotace:
Práce se zabývá návrhem nové propagační strategie konkrétní kulturně historické památky. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části je detailněji vysvětlen pojem propagace a marketinkový komunikační mix. Praktická část je zaměřena na analýzu stávající propagační strategie a na návrh strategie nové. Součástí práce je i přehled příjmů organizace při stávající propagaci …více
Abstract:
The thesis proposes a new promotional strategy of a particular cultural and historical monument. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is explained in detail the concept of promotion and a marketing communication mix . The practical part is focused on analyzing the current promotional strategy and to draft a new strategy. The thesis also includes incomes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jiří Uhman

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRISTKOVÁ, Miluše. Strategie propagace kulturně historické památky a její vliv na příjmy organizace. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická