Bc. Linda Kůzlová

Diplomová práce

Strategie uvedení produktu na trh

Strategy of introducts produkt on market
Anotace:
Souhrn:Předložená diplomová práce řeší strategii uvedení nového produktu na trh firmy Lika-obce s.r.o. Popisuje vlivy, které celkově působí na firmu a následně na její nový produkt. V rámci práce je na základě současného stavu poznání provedena situační analýza firmy včetně vyhodnocení v podobě SWOT matice. Následně je provedena komunikační strategie a strategický marketingový plán včetně vyhodnocení …více
Abstract:
Summary:My diploma work is targeted to a new product launch strategy of Lika- obce company. It describes the factors which has an influence on the company and new product accordingly. There is used situational analysis of the company including SWOT matrix evaluation, all of them based on the recent findings. Following to that there is also provided communication strategy and strategic marketing plan …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Václav Kala, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 1j1a8y 1j1a8y/2
24. 11. 2017
Složky
Soubory
Mach, J.
24. 11. 2017
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.