Marketingový plán pro Chalupu Vlčí Hora – Vilém Patzelt
Vilém Patzelt
Bakalářská práce
Marketingový plán pro Chalupu Vlčí Hora
Marketing Plan for Vlčí Hora Cottage
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o marketingovém řízení a plánování podniku cestovního ruchu. Cílem práce je navrhnout marketingový plán pro malý podnik Chalupa Vlčí Hora. Po teoretické přípravě je podnik představen a zhodnocen pomocí analýzy 5C a SWOT analýzy. Je provedena segmentace trhu, targeting a positioning. Jsou stanoveny cíle a strategie k jejich dosažení. Na základě strategií je navrhnut marketingový …víceAbstract:
This thesis describes marketing management and planning of a small business in tourism. The goal of the thesis is to create a marketing plan for a company Vlčí Hora Cottage. After theoretical research in marketing management and marketing planning, the company is introduced and analyzed using 5C situation analysis and SWOT analysis. Consequently, market segmentation, targeting and positioning is prepared …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
The Use of Marketing Minimalism in Marketing Management Firm
Věra Strejčková -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Management a marketing boxerských klubů Severomoravské oblasti
Nika Tótová -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková -
A Situation Analysis of Generational Transition in the Family-owned Company JuBo, s.r.o.
Radim POLÁK -
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová
Název
Vložil
Vloženo
Práva